Hoe doe je elk jaar exact hetzelfde en toch iets supernieuws? Heel simpel: First Timers - zelfde concept, nieuwe bands. Voor het vierde jaar is het podium van onze verkleinde Grote Zaal voor één avond van jullie: Tijdens First Timers presenteren rond de vijf nieuwe acts uit de provincie Groningen (maar laten we zeggen dat dat een ietwat rekbaar territorium is) zich, die nog nooit op een serieus podium hebben gestaan. Of je nou op zolder in je Singstar-microfoon mompelt of al drie albums klaar hebt in GarageBand, als je met deze act nog nooit de hitte van de stage lights hebt gevoeld, ben je wie we zoeken.

Update: de aanmeldingen zijn gesloten en de line-up is bekend: NAKÛDE + Fred Sage + FEW Neighbors + Matteo Formis + De Pressie.

Meer info volgt.

Artwork: Luz Mercedes