Met zijn gevatte, onderkoelde humor, magnifieke pop-art look en impliciete kritiek op kapitalistische China is deze film als een liefdesbaby van de Coen broers, Tarantino en Ai Weiwei samen. In een kleine Chinese stad is Xiao Zhang op zoek naar geld. De plastische chirurgie van zijn verloofde is mislukt. In een wanhopige poging steelt hij een tas met een miljoen van zijn baas. Nieuws van de roof verspreidt zich snel door de stad. In de tijdspanne van één nacht gaat iedereen op zoek naar Xiao Zhang en zijn geld.

Het verhaal klinkt bekend, maar de bijzonder coole, intelligente, arty uitvoering is dat absoluut niet. Regisseur Jian Liu is een schilder en groot fan van de Coen broers. Hij maakte de film bijna geheel alleen, resulterend in een unieke, ongewone animatiestijl en met een bijzonder geslaagd gevoel voor donkere humor. Voeg daarbij de onbeschaamd soepele electropop van The Shanghai Restoration Project en je hebt een opzienbarende, echt originele film.