Online kaartverkoop
Klik hier om rechtstreeks naar de Ticketshop te gaan, of klik in de agenda op de button 'Koop Ticket'.
Om online een kaartje te kopen dien je eerst een account aan te maken. In dit account kun je ook je eigen bestelhistorie zien en je gegevens wijzigen.
VERA rekent geen service- of transactiekosten.

Kassaverkoop
Je kunt een kaartje bij onze avondkassa kopen als je dat liever niet online doet. Je loopt dan wel het risico dat een show uitverkocht is, maar dat gebeurt niet vaak. Wil je weten of je risico loopt achter het net te vissen, mail dan met [email protected]

VEELGESTELDE VRAGEN

Ik heb kaarten, maar ik ben verhinderd. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helaas, dit is niet mogelijk. Dit risico ga je aan bij aanschaf van een kaartje. Je kaartje veilig doorverkopen kan via Ticketswap. Let op, kaarten gekocht via Ticketswap worden niet door ons gerestitueerd bij een afgelasting. We hebben geen tegoedbonnen.

Kaarten doorverkopen
Doorverkoop zonder winstoogmerk, via Ticketswap, is toegestaan, maar VERA behoudt altijd het recht om bij verdachte transacties terug te grijpen op de bepalingen zoals opgenomen in de Algemene Voorwaarden die gelden voor onze toegangsbewijzen. Doorverkoop met winstoogmerk, zoals bij Viagogo, is niet toegestaan. Deze tickets worden ongeldig gemaakt.

Ik ben mijn kaarten kwijt. Wat nu?
Online bestelde kaarten kun je jezelf opnieuw toesturen of toevoegen aan een 'wallet' app. Log hier in op je account en ga vervolgens in het menu naar Mijn Tickets. Hier kun je je kaarten terugvinden.
Nog steeds problemen? Neem dan contact op met [email protected]

Het concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug?
Wanneer een concert wordt afgelast, krijg je daarover persoonlijk bericht en kun je tot 6 weken na bekendmaking van de afgelasting de aankoopsom van je kaart(en) terugvragen.
Stuur dan een mail naar [email protected]

Het concert is verplaatst, maar ik kan dan niet.
Bij verschoven concerten is het mogelijk om in geval van verhindering restitutie te verkrijgen. Tot wanneer dit kan, wordt vermeld in de mail die je ontvangt.
Stuur voor restitutie een mail naar [email protected]

Wat is het toegangsbeleid van VERA?
Op deze pagina vind je onder meer informatie over ons leeftijdsbeleid, route & parkeren en openingstijden.

Nog steeds vragen of problemen?
Staat je vraag niet in de lijst, dan kun je mailen met tickets. Wil je iemand spreken? Tijdens kantooruren (di-vr) kun je bellen met 0503134681

De Algemene Voorwaarden die gelden voor onze toegangsbewijzen kun je hier lezen.
Ons Privacy Statement kun je hier lezen.