KAARTJE KOPEN
Klik hier om rechtstreeks naar de Ticketshop te gaan!
Of klik in de agenda of bij het event op de button ‘Koop Ticket’. Deze verschijnt automatisch als de voorverkoop gestart is (10.00 uur).

KAARTJE KWIJT?
Heb je de tickets online gekocht, dan vind je ze hier terug en kun je ze jezelf weer toesturen. Ga hiervoor na het inloggen in het menu naar Mijn Tickets. De rest spreekt voor zich.

VRAGEN OF PROBLEMEN?
Onderaan vind je de meest gestelde vragen (FAQ). Staat je vraag er niet tussen, dan kun je mailen met tickets. Wil je iemand spreken? Tijdens kantooruren (di-vr) kun je bellen met Arnoud: 050-3134681 

KAARTVERKOOP
Je kunt je kaartje online kopen via de Vera website. Ook is het mogelijk je kaartje bij de voorverkoopadressen te halen of aan de kassa op de avond zelf. Om online een kaartje te kopen dien je eerst een account aan te maken. Koop je kaartje altijd via deze officiële kanalen, anders betaal je vaak teveel en loop je het risico dat de kaartjes niet geldig zijn.
De Algemene Voorwaarden die gelden voor onze toegangsbewijzen kun je hier lezen.

Dit zijn onze voorverkoopadressen:

Plato
Oude Ebbingestraat 41- 43
050 3135055

Elpee
Oosterstraat 45
050 3135137

De Jongens van Hemmes
Steentilstraat 10
050 5891510


 

VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)

1. Ik heb geen bevestigingsmail met mijn tickets (pdf) ontvangen, wat nu?
Je kunt jezelf het ticket alsnog toesturen. Log hier in op je account en ga vervolgens in het menu naar Mijn Tickets. Hier kun je je kaarten terugvinden.
Nog steeds problemen? Neem dan contact op met tickets@vera-groningen.nl

 

2. Ik ben mijn kaarten kwijtgeraakt. Wat nu?
E-tickets die online zijn aangeschaft kun je jezelf opnieuw toesturen:  Log hier in op je account en ga vervolgens in het menu naar Mijn Tickets. Hier kun je je kaarten terugvinden.
Nog steeds problemen? Neem dan contact op met tickets@vera-groningen.nl. Mocht je je kaartje bij een voorverkoopadres hebben aangeschaft, dan kunnen wij niks voor je doen. Kaarten worden maar één keer uitgedraaid.

3. Ik heb kaarten, maar ik kan toch niet komen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helaas, dit is niet mogelijk. Dit risico ga je aan bij aanschaf van een kaartje.

4. Kan ik ook zonder papieren ticket binnenkomen?
Ja, dat kan. We kunnen scannen van je mobiel, zet wel vast je scherm op fel.

5. Zijn er nog kaarten voor..?
Wanneer een concert of evenement is uitverkocht, zetten we dit altijd zo snel mogelijk op de site. Als er geen ‘sold out’ button bij het evenement staat, zijn er in principe nog kaarten.

6. Waar kan ik kaarten kopen?
Je kunt kaarten kopen via onze website, bij voorverkoopadressen of aan de kassa. Als je online koopt, krijg je een e-ticket in je mailbox.

7. Moet ik extra kosten betalen voor mijn kaartje?
De ticketprijzen zijn inclusief 1 euro servicekosten per ticket. Deze kosten berekent VERA om de afdracht aan de banken (iDeal bijvoorbeeld) en het ticketingsysteem te compenseren.

8. Een concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug?
Wanneer een concert wordt afgelast kan iedereen de aankoopsom van de kaart(en) terugkrijgen tot 6 weken na de geplande datum van het concert.
Om je geld terug te krijgen, stuur dan een mail naar tickets@vera-groningen.nl met daarin vermeld: Transactienummer, Aantal tickets, Naam, Woonplaats en Rekeningnummer. Dan wordt het bedrag z.s.m. teruggestort.

9. Een concert is verplaatst, maar ik kan dan niet.
Bij verschoven concerten is het mogelijk om in geval van verhindering tot 1 week voor de show restitutie te verkrijgen. Mail dan naar tickets@vera-groningen.nl