KAARTJE ONLINE KOPEN
Klik hier om rechtstreeks naar de Ticketshop te gaan, of klik in de agenda op de button 'Koop Ticket'.
Om online een kaartje te kopen dien je eerst een account aan te maken. In dit account kun je ook je eigen bestelhistorie zien en je gegevens wijzigen.
VERA rekent geen service- of transactiekosten.

KAARTJE AAN DE KASSA OF BIJ EEN VOORVERKOOPADRES  KOPEN
Ten tijde van de coronamaatregelen is het niet mogelijk een kaartje bij een voorverkoopadres te kopen. We moeten namelijk weten wie er in ons pand aanwezig zijn en een vvk kaartje is anoniem. Wel kun je een kaartje aan de avondkassa kopen. We vragen je dan wel om je naam, mailadres en telefoonnummer achter te laten.
Onze voorverkoopadressen: Plato: Oude Ebbingestraat 41- 43 | Elpee: Gelkingestraat 33 | De Jongens van Hemmes: Steentilstraat 10

VEELGESTELDE VRAGEN

Ik ben mijn kaarten kwijt. Wat nu?
E-tickets die online zijn aangeschaft kun je jezelf opnieuw toesturen. Log hier in op je account en ga vervolgens in het menu naar Mijn Tickets. Hier kun je je kaarten terugvinden.
Nog steeds problemen? Neem dan contact op met tickets@vera-groningen.nl
Mocht je je kaartje bij een voorverkoopadres hebben aangeschaft, dan kunnen wij niks voor je doen. Kaarten worden maar één keer uitgedraaid.

Ik heb kaarten, maar ik kan toch niet komen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helaas, dit is niet mogelijk. Dit risico ga je aan bij aanschaf van een kaartje. Je kaartje veilig doorverkopen kan via Ticketswap.

Kan ik ook zonder papieren ticket binnenkomen?
Uiteraard, het is de 21e eeuw. Zet wel vast je scherm op fel, dat scheelt vertraging aan de kassa.

Het concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug?
Wanneer een concert wordt afgelast, krijg je daarover persoonlijk bericht en kun je tot 6 weken na bekendmaking van de afgelasting de aankoopsom van je kaart(en) terugvragen.
Stuur dan een mail naar tickets@vera-groningen.nl met daarin vermeld het concert en je IBAN. Dan wordt het bedrag z.s.m. teruggestort.

Het concert is verplaatst, maar ik kan dan niet.
Bij verschoven concerten is het mogelijk om in geval van verhindering restitutie te verkrijgen. Tot wanneer dit kan, wordt vermeld in de mail die je ontvangt.
Stuur voor restitutie een mail naar tickets@vera-groningen.nl met daarin vermeld het concert en je IBAN. Dan wordt het bedrag z.s.m. teruggestort.

Nog steeds vragen of problemen?
Staat je vraag niet in de lijst, dan kun je mailen met tickets. Wil je iemand spreken? Tijdens kantooruren (di-vr) kun je bellen met Arnoud: 050-3134681

De Algemene Voorwaarden die gelden voor onze toegangsbewijzen kun je hier lezen.
Ons Privacy Statement kun je hier lezen.