KAARTJE ONLINE KOPEN
Klik hier om rechtstreeks naar de Ticketshop te gaan, of klik in de agenda op de button 'Koop Ticket'.
Om online een kaartje te kopen dien je eerst een account aan te maken. In dit account kun je ook je eigen bestelhistorie zien en je gegevens wijzigen.
VERA rekent geen service- of transactiekosten.

KAARTJE AAN DE KASSA KOPEN
Sinds 2021 is het niet meer mogelijk een kaartje bij een voorverkoopadres te kopen. Door corona kwamen we er achter dat we onze bezoekers echt moeten kunnen bereiken bij wijzigingen of afzeggingen. Dat lukt niet bij bezoekers die hun kaarten bij een vvk adres hebben gekocht. We liepen hier al vaker tegenaan en hebben nu de knoop doorgehakt.
Je kunt wel gewoon een kaartje bij onze avondkassa kopen als je dat liever niet online doet. Je loopt dan wel het risico dat een show uitverkocht is, maar dat gebeurt niet vaak. Wil je weten of je risico loopt achter het net te vissen, mail dan met [email protected]

VEELGESTELDE VRAGEN

Ik heb kaarten, maar ik kan toch niet komen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helaas, dit is niet mogelijk. Dit risico ga je aan bij aanschaf van een kaartje. Je kaartje veilig doorverkopen kan via Ticketswap. Let op, kaarten gekocht via Ticketswap worden niet door ons gerestitueerd bij een afgelasting.
We hebben geen tegoedbonnen.

Ik ben mijn kaarten kwijt. Wat nu?
E-tickets die online zijn aangeschaft kun je jezelf opnieuw toesturen. Log hier in op je account en ga vervolgens in het menu naar Mijn Tickets. Hier kun je je kaarten terugvinden.
Nog steeds problemen? Neem dan contact op met [email protected]

Kan ik ook zonder papieren ticket binnenkomen?
Uiteraard, het is de 21e eeuw. Zet wel vast je scherm op fel, dat scheelt vertraging aan de kassa.

Het concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug?
Wanneer een concert wordt afgelast, krijg je daarover persoonlijk bericht en kun je tot 6 weken na bekendmaking van de afgelasting de aankoopsom van je kaart(en) terugvragen.
Stuur dan een mail naar [email protected] met daarin vermeld het concert en je IBAN. Dan wordt het bedrag z.s.m. teruggestort.

Het concert is verplaatst, maar ik kan dan niet.
Bij verschoven concerten is het mogelijk om in geval van verhindering restitutie te verkrijgen. Tot wanneer dit kan, wordt vermeld in de mail die je ontvangt.
Stuur voor restitutie een mail naar [email protected] met daarin vermeld het concert en je IBAN. Dan wordt het bedrag z.s.m. teruggestort.

Wat is het toegangsbeleid van VERA?
Op deze pagina vind je onder meer informatie over ons leeftijdsbeleid, route & parkeren en openingstijden.

Nog steeds vragen of problemen?
Staat je vraag niet in de lijst, dan kun je mailen met tickets. Wil je iemand spreken? Tijdens kantooruren (di-vr) kun je bellen met Arnoud: 050-3134681

De Algemene Voorwaarden die gelden voor onze toegangsbewijzen kun je hier lezen.
Ons Privacy Statement kun je hier lezen.